AllNeW4U

AllNeW4U

اوول نيو فور يو كله جديد في جديد
 
الرئيسيةالمجلةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

WashHeart
المواضيع الأخيرة
» النجاح والفشل
الثلاثاء 20 نوفمبر 2012, 11:36 pm من طرف MR HEMA

» عفوا..أنت لست وسيما
الثلاثاء 20 نوفمبر 2012, 11:34 pm من طرف MR HEMA

» كيف دخلت هذه البرتقاله داخل هذه الزجاجة الصغيرة ؟
الثلاثاء 17 يوليو 2012, 9:44 pm من طرف MR HEMA

» نصائح اسلامية بالصور
الثلاثاء 17 يوليو 2012, 9:39 pm من طرف MR HEMA

» نتيجة الثانوية العامة 2012
الإثنين 16 يوليو 2012, 6:15 pm من طرف MR HEMA

» الرئيس محمد مرسي يبدأ تأدية مناسك العمرة 2012-07-12
الخميس 12 يوليو 2012, 4:26 am من طرف MR HEMA

» بالصور : استقبال رئيس الجمهورية بالمملكة العربية السعودية
الخميس 12 يوليو 2012, 12:32 am من طرف MR HEMA

» حلقة رائعة مع المذيع الذي خلقه الله بدون يدان ويكتب بفمه ويشعل النار بفمه
السبت 07 يوليو 2012, 1:13 am من طرف MR HEMA

» دعاء اللهم بلغنا رمضان ناصر القطامي
الخميس 05 يوليو 2012, 10:30 pm من طرف MR HEMA

» أجمد حلقة عن الرئيس محمد مرسي - أخيراً بقي عندنا رئيس منتخب - الشيخ مسعد أنور
الثلاثاء 03 يوليو 2012, 11:34 pm من طرف MR HEMA

» رسالة الي السيد الرئيس - خطبة خطيرة جدا ومنتهي الروعة للشيخ محمد حسان 29-06-2012
السبت 30 يونيو 2012, 4:25 am من طرف MR HEMA

» صور حصرية من لقاء الشيخ أبي اسحاق الحيوني علي قناة الناس مع المخرجين وطاقم العمل
الجمعة 29 يونيو 2012, 4:40 am من طرف MR HEMA

» سلسلة أحداث النهاية للشيخ محمد حسان بجودة عالية . لينكات مباشره
الأحد 24 يونيو 2012, 1:49 pm من طرف MR HEMA

» Afla.Yaaklon.[FullPack]افـلا يـعـقـلـون - د.زغلول النجار. كامل. لينكات مباشرة
الأحد 24 يونيو 2012, 1:43 pm من طرف MR HEMA

» كيف تتعامل مع الله الجزء الثانى كامل لينكات مباشرة
الأحد 24 يونيو 2012, 1:40 pm من طرف MR HEMA

اخترنا لــــــــــــكـــــــــ.........
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

شاطر | 
 

 صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الإثنين 11 مايو 2009, 2:08 pm

يلا بدون مقدمة

هذه هى الصور









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amoola
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 648
العمر : 28
الموقع : اجمل مكان فى الدنيااااا
نقاط : 640
تاريخ التسجيل : 10/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الإثنين 11 مايو 2009, 2:36 pm

ههههههههه لا جمال يا صفا بس انا ملاحظه حاجه كدااااااااا
هو ينفع عروسه من غير شعر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا يلا بكره يكبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايمان
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 486
العمر : 28
الموقع : فى الفردوس الاعلى نلتقى_ان شاء الله
نقاط : 513
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الإثنين 11 مايو 2009, 11:14 pm

ايه الطعامة والبراءة دى يا برنسس.........جميلة بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 13 مايو 2009, 3:04 pm

اهو يدادوب الواحد يلحق يربيهم وعلى الاقل يكون رباها وشكلها على ايده انا طالب منك ايد العروسه التانيه وياريت ماتحطميش قلبنا وتفرقى بين عصفورين خلى حبنا يعيش بيلز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صـعـ miss manal ـب المنال
مشرف
مشرف


عدد الرسائل : 1013
العمر : 28
نقاط : 1710
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 13 مايو 2009, 5:19 pm

ههههههههههههههههههه خلاص يا صفا متكسريش بقلبه واديهاله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 13 مايو 2009, 11:12 pm

برنسس صفا ماردتيش عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
merooo
عضو ذهبـــــــــــي
عضو ذهبـــــــــــي


عدد الرسائل : 89
العمر : 28
نقاط : 157
تاريخ التسجيل : 29/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الخميس 14 مايو 2009, 12:17 am

هههههههههههههههههههههههههههه مشاء الله ايه الجمال والبراءة دى

خلاص بقى ياصفا ادى كسبر ايد العروسة اللى هو طالبها ويابخت اللى يوفق راسين فى الحلال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الخميس 14 مايو 2009, 1:10 am


وداي العروسه يلا خليها عليا بس عاوزه شقه وعربيه وتلاته جنيه ونص
والادوات الكهربائيه عليك وكمان النيش والمطبخ
والسجاد والموكت والفرش والهدوم كله يعني وابقي شوف عريس للي بعدها بالمره عقبال اخوتها بقي يلا مبروك يا عم ابقي اعزمنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الخميس 14 مايو 2009, 1:13 am

يلا يا شباب خلصونا من الباقيين ها يا مسهل الي عليها الدور عثل وثكر اهه صورتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الخميس 14 مايو 2009, 1:14 am

يلا يا شباب خلصونا من الباقيين ها يا مسهل الي عليها الدور عثل وثكر اهه صورتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الخميس 14 مايو 2009, 12:30 pm

ايه ده هوه انا هاجيب ده كله انتى داخله على طمع ولا ايه مش ينفع كده انتو عليكوا العفس كله وعليا انا القزاز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الثلاثاء 19 مايو 2009, 3:14 pm

لا يا عم الي اوله شرط اخره نور مش قادر ما تتجوزش والبت حلوه وفي غيرك كتير نفركش بقي خلي البنت تشوف نصيبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الثلاثاء 19 مايو 2009, 8:10 pm

ههههههههههههههههه ال نفركش ال هوه دخول الحمام ذى خروجه وعلى راى المثل القلب القدرة على فمها يحتار عدوك فيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 10:55 am

الي ما معهوش ما يلزموش وعلي راي المثل اقلب الدره علي فومها يحتار عدك فيك اه امال تاخدها كده ببلاش لازم تدفع فيها دم قلبك علشان تحس بقيمتها Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 3:02 pm

ايه ده ده انتى قاسيه قويه ده من كتر البنات الواحد بقى بيعرف الوحده اليومين دول وبياخد معاها اتنين هديه وشاحن نوكيا اصلى كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 5:12 pm

ميرسي علي الرد بس احب اعرفك حاجه
Mad البنات الي انت تعرفهم دول ما يعتبروش من البنات دول كده حاجه شيزوفرنك يعني بلاستيك اما البنات الي بجد هي الي لما تيجي تعاكسا وترخم عليها لا مؤاخده تترقعلك وبتحترم نفسها وتصونها لحد ما يجي حلالها مش تمشي مع كل من هب ودب زي ما بيقولو وعلي راي المثل مين خد القرد علي ماله بكره يزول المال ويبقي القرد علي حاله
البنت المخترمه زي الجوهرف في فاترينا بتبص عليها من بره دا لو عرفت تشوفها ولو فكرت تقرب منها تتكهرب علي طول Exclamation Exclamation شكرا علي الرد

اما بقي العروسه دي انسها يا ماما ما بتاخدش حد بيمشي مع بنت وياخد اتنين هديه santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 8:16 pm

ليه بقى ايه الكلام الجارح ده انا الحمد لله عمرى ما عاكست بنت فى حياتى لان دى مش من اخلاقى وميرسى اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 8:19 pm

يا حج كاسبر انا بهزر وانت قولت الكلام ده مش انا
كاسبر مان يقول :ايه ده ده انتى قاسيه قويه ده من كتر البنات الواحد بقى بيعرف الوحده اليومين دول وبياخد معاها اتنين هديه وشاحن نوكيا اصلى كمان Embarassed
صح ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 8:21 pm

هوه لما انا اقول كده يبقى باعمل كده ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس صفا
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 264
العمر : 27
نقاط : 448
تاريخ التسجيل : 21/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 8:23 pm

وهو لما انا اقول كده يبقي فكرتي عنك كده لاء لاني ما اعرفكش بس انا بصحح وجهت نظر بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 20 مايو 2009, 8:27 pm

اختلاف الراى لا يفسد للود قضيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
seema
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 234
العمر : 28
نقاط : 279
تاريخ التسجيل : 10/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 27 مايو 2009, 1:34 am

ايه ياجماعه صلوا على النبى بقى .........مينفعش كده كل ده بسبب حته المقروضه دى اما ل لو كبيرة شويه كانت عملت فيكم اييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
casper man
عضو محترف
عضو محترف


عدد الرسائل : 218
العمر : 29
نقاط : 349
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ   الأربعاء 27 مايو 2009, 8:28 pm

عليه الصلاة وافضل السلام جايه تهدى النفس صح ولا يابخت من وفق راسين فى الحلال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
صور عرايس حلوه شباب ادخلو وكل واحد يختار شريكة حياته يلا ؟؟؟؟؟؟ظظ
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
AllNeW4U :: منتديات الصور :: الصور العامة-
انتقل الى: